Semester

I fredags spelade vi de sista två föreställningarna av Rasmus på jättelänge. Den näst sista gick ok medan den sista gick kanonbra. Jag var så nöjd efteråt med att vi avslutade så fint men fina reaktioner och god stämning. Lite lite lite vedmod men mest känns det skönt att få semester och vila. Också att vila från rasmus. Och att vi avslutade så bra gjorde att det kändes ännu bättre och nöjt att kunna ta vila nu. Flög hem till oslo och sen på lördan buss hem te götet. Kul 50åra fest för kära robert. Och nu söndag sitter jag i min lgh igen på frölunda torg. Väldigt trött. Vart å handlat. Ska försöka ta en liten paus nu från teater i några veckor iaf. Kommer väl gå sådär om jag känner mig själv men vila ska jag göra iaf. Det behöver både kroppen och knoppen! Det regnar i gbg och det känns rätt gött. Dagens mat: ska jag äta nu, svensk färskpotatis med senapssill. Vilar nog bloggen en stund nu. Kram till alla och tack till er som följer med här och i livet. Otroligt stolt över vad jag åstadkommit med min Rasmus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0