Vad hände i Vretstorp...?

Spelning idag i Vretstorp folkets park. Det gick... jättebra...! Vi tyckte verkligen det, jag var nöjd efter och gjorde allt jag kunde, Bosse tyckte oxo det hade gått bra! Men publiken, en del små, en del större var lite oroliga, det började otroligt bra, de var med fint men sen var det lite barn som gick och det blev lite oroligt, det fanns annat å göra, bl.a. en brandbil (!) på området som nog drog lite intresse så... folk kom å gick, mest gick... men men de som satt kvar gillade det nog. OCH - på över 300 föreställningar har det kanske sett ut så här på ca 2 st... så... så är det ibland. Can´t please ´em all...
Sen efteråt kommer en liten tjej på 8 år och säger: "jag tycker det var jättekul, jag skulle aldrig kunna spela så många roller, jag har försökt men det går inte..."
Så otroligt fint å sött.
 
Dagens låt: The Soundtrack of Our Lives - Lifeline. - vackrare blir det inte. å mer bitterljuvt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0