Ordna å hämta å byta å skype

Fixade med mitt nya iphoneabonnemang idag som strular... får se om jag kan få igång den mot slutet av veckan... dagens ilandsproblem... pling!
Var å hämtade bosses mamma kerstins dragspel som vart på lagning å bytte det sen mot mina längdskidor på em som bosse kom med. Sa hej till Anne-Marthe i turnébilen.
Var oxo en sväng till deichmanska bibblan för å skriva ut ett papper för telabonnemanget...
Nu på kvällen har jag skajpat med bror bengt å pea å fick se leia (å sara) å elvira oxo. Fint. Ler.
Kent som jag bor med kom hem sjuk nu, förkyld å sa: nu får du passa dig, nu kommer du bli sjuk här för jag är förkyld...
Blä, det hoppas jag verkligen inte!!!
Fasen va jag hostar nu. Avslutar dagen med ingefärshett vatten.
Nä det får räcka för idag.
Dagens låt: Foo Fighters - Bridge burning. Hoppas de kommer till WOW!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0