Rådhuset och fika med Gille!

På stan idag tog jag ett spontanbesök i rådhuset, en mäktig byggnad med ett mäktigt stort rum där oslo å norge har representationer, bl.a. från nobels fredsprisutdelningen.

Sen träffade jag Jan-Egil Engnes - GILLE! Som jag spelat å turnerat så mycket med. Mitt norgeäventyr började med honom och mästerkatten som vi säkert har spelat ca 250 ggr ihop! Både i sverige å i norge. Det var väldigt hyggelig å treffe han - på norsk! Väldigt kul, gille är en snäll å fin man å fint å snakke med han om allt muligt. Livet, teater (fick tips om en grupp till att höra av sig till - teater joker), mycket tull å annat.
Hoppas vi ses snart igen!
Stilla kväll hemma sen med popcorn, Kent å lägenhetsköpsprat. Han tycker jag borde köpa en lgh, han har nog rätt... hmm... ja.
Dagens låt: Foo Fighters - Wheels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0