Othello med mersmak

Två fina föreställningar idag på ännu en skola vi vart på tidigare. På den förste höll barnen på att krypa upp på mattan, ett gott tecken även om de satt lite väl mycket runt om. Vi spelar i en liten lokal bra för 100 st men när det blir 130 så... och imorrn kommer det ännu fler... hmm hoppas det blir bra. Den andra tyckte Bosse jag spelade en av de bästa hittills! Icke illa! Gick bra oxo, kanske forcerade lite lite men mest sånt jag själv känner. Efter den första var en av lärarna alldeles till sig, i eld å lågor å bjöd in dramaläraren från högskolan till den andra förest.!!! Hon kom oxo å såg på å gillade det. Ville vi skulle komma å undervisa nån gång!
Efteråt othello på rokken - fik. Slog Bosse IGEN! Vi har spelat 3 ggr nu på 3 år på det fiket å undertecknad har gått av me vinst varje gång! Skön seger! På kvällen bowling... där bosse vann andra serien (första lika)...
Tiril spelade air-hockey mot oss å fick världens skrattanfall... finns inget bättre än ett barn som skrattar, så underbart!!!
Kalasgod pasta med fisk å räkor å vitvinssås! Mmmmm! Rosa Bella i Örsta rekommenderas!
Nu på kvällen har jag fått igång min iphone!!! Hurra...!
Dagens låt: Hakuna Matata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0