Jag har släppt lös ett monster...

...ja... det är så det känns ibland faktiskt me rasmus, mitt i allt med otroligt härliga bokningar å alla vill bara ha ha ha föreställningen (nytt mail om bokning igår!!!) - vilket är sjukt kul!!! - så... hinner jag ju faktiskt inte göra så mycket annat. Idag blev jag erbjuden ett nytt jobb(!!!) som lät askalaskul! Men... jag turnerar så mycket i vår att jag må säga nej. Så är det bara.
Så... ibland funderar jag. Nu ska jag ju göra en ny grej till hösten - men iaf... detta var en grej i oslo, en teaterföreställning i film noir-stil med michael från i sitt eget selskap som tänkte på mig - otroligt fint. Men men det går ikke.....
Plus att man hör om ev. andra samarbeten framöver som kanske kanske kan bli av eller att man blir tillfrågad, har hört lite sådär, fått hintningar från nån ibland men då tänker jag direkt: Fan jag kan nog inte för jag är ute med rasmus - även om jag skulle vilja...! Det ÄR ilandsproblem... men ändå... gäller ju å etablera sig i oscchhhlooo oxo...!
En lugn dag idag annars. Blev aldrig konsert på mono igår, var hos en väninna å vi spelade spel å glömde tiden så vi hoppade det å spelade mer spel istället. Jag vann såklart! :-)
Ringde en skola i möre og romsdal som var kvar, tog en tur på stan, nu sova.
Dagens låt: Foo Fighters - Arlandria. Kan INTE sluta sjunga på den! Omöjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0