Hemresa, IPhone å ByLarm

Och i fredags sista två i Möre för denna gången, vi har nog spelat för alla barn i volda/örsta/vanylven nu. Gick jättebra å fint sista två. Kanonnnöjd med sista på hovden skule nära flygplatsen.
Sen väntade 10 timmar i turnébussen hem till mitt nya hjem - OSLO. Vi hade kul me tiril, skrattade å skämtade å lyssnade på black ice med ac/dc.
På lördag By:Larm på stan - musikfestival i oslo med massa nya okända band å lite kända oxo. Såg Ida Maria, Emma eye jedi och svenska björnstammen - de var bäst. Söndag fika och idag måndag har jag vilat lite men oxo jobbat med mail, fakturor och papper.
IPhone - världen har öppnat sig för mig, har ju ny telefon å det är mycket nytt med den att lära sig, osv... ganska kul!
Dagens låt: Den svenska björnstammen - Vart jag mig i världen vänder. (står jag där med tomma händer, väntar på att någon ska rädda mig...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0