GÖTEBORGS KULTURKALAS!!!

Tillbaka i bloggen efter 2 veckors uppehåll. Repat nytt spännande projekt i tönsberg å bott i oslo.
På bussen tebax nu te gbg, lite trött, lite tom, livet har vart lite upp å ner. Känner mig ibland trött på turnerandet, det sliter, på många sätt. Det ÄR kul att resa runt å fantastiskt att få spela sin föreställning MEN det är jobbigt oxo. Må snart sätta en gräns för hur mycket turnerande det blir. Behöver nog ett litet break framöver...
 
Tisdagen 14/8 spelade vi rasmus på Göteborgs kulturkalas i trädgårdsföreningen, 2 spelningar. Vi delade scen med Big wind som var trevliga, vi har stött på varann förrut i frilansbranschen.
Det var ooootroligt kul att spela på hemmaplan! Första var lite nervöst, lite ringrostig efter en veckas uppehåll å mycket att ta in med stor scen och mycket folk, massa jag kände på plats, mamma å pappa å massa vänner. Kul!
Ca 250 på varje så totalt ca 500 pers!
Andra förest. gick mycket bra, supernöjd! Och så glad för att spela på hemmaplan i gbg - det värmde.

Nu börjar vi om igen, en dag ledigt å på lördag kl 12.15 spelar vi i kungsbacka på festival där. Välkomna alla. Kostar gratis. Sen ska vi ut i en å en halv månad i sverige - en jättetur.
 
Regnet slår mot rutan på min buss, gbg hägrar där borta i skymningen. Snart hemma.
 
Hemma... tja... jo. Brukar säga att jag bor i både gbg å oslo när nån frågar. Är emellan...
 
Dagens låt: Coldplay - Paradise
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0