Trött i ögonen

Två förest. idag i Marikollen för ungdomsskole, lite trög första tyckte jag, måndagskänsla som man vart borta två dar - vilket vi ju oxo hade. Andra gick bättre tyckte jag, brabra. Publiken är en utmaning, det var mycket liv i dom idag.

Otroligt trött å somnade nästan i bilen hem. Sov nån timme å sen var det nybörjartimme i tango å sen milonga på det. Gilda som lyckades lura med mig på det. Det gick väldigt bra första timmen. Dansa med en bra tjej som hade tålamod å var bra på å lära mig. Sen blev jag jäkligt trött å lite huvudvärk så nu är jag tebax på hotellet. Trött i ögonen som sagt. Sovaaaaa å sovmorgon imorrn.

Dagens låt: Backstreet Boys - Everybody (Backstreet´s back)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0