Lite dans och så lite fotboll

Två föreställningar till idag i Kolben, finfin scen att spela på! Ole fra Östlandets Blad var där på den förste så vi får se om det kommer nåt i tidningen. Bildserie finnes redan på www.oblad.no

Den förste gick ganska bra, lite små skavanker, inget ljus på mig på ett ställe (allt ljus försvann igår efteråt när bosse satt vid ljusbordet å testade å han glömde bort att lägga in den ljusbilden sen så... men på andra förest. hade jag ljus!), Gilda fick en blackout på ett ställe när hon skulle komma bort till mig å dra upp mig från en stol - jag satt där å tänkte... jaha, näe här får jag hoppa upp själv och göra en liten piruett eller nåt, det blev rätt bra!
:-) Torgunn sa: oj där gör anders ett hopp, som var kjempefint! ;-)
På andra gick det sen bättre.
Men jäklars alltså... när jag hjälper till i insläppet å får de på plats... vissa elever i ungdomsskole är... jobbiga... men men det är bara så det är, man får ta det med ett leende men blev allt lite lite upprörd men men... man får försöka hålla sig cool.

På kvällen var jag till en irländsk pub på grunerlökka i oslo som visade Sverige-Holland. Hurra!!! 3-2 till sverige efter en vansinnigt spännande tillställning! Satte mig med en weissbier med några till svenskar. En go stämning. En ganska rolig pub där det stod på tre matcher samtidigt - så du hade en del av puben med danskar som plötsligt exploderade av tjut när danmark gjorde mål - åsså hade du oss svenskar som var flest som skrek. Å sen i ett hörn satt fransmän å bosnier å skrek... lite annorlunda men klart kul! Man vände sig om å såg där skriken kom. Glad att vi är i EM!

Dagens låt: Fink - Berlin Sunrise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0