Lill Lindfors och jag

Idag var det rep i NES kulturhus, en knapp timme norr om Oslo. Martha skulle in i föreställningen. Det gick kjempefint, vi ändrade lite små ting som egentligen var ibland en tillbakagång till det vi gjorde från allra första början...! Lagom förvirrat.
Det är märkligt hur väl kroppen lärt sig en grej som den klarar av fint å sen ska man ändra allt å då slår det fel... man må få "göra om sig" bara å komma in i det andra-nygamla- så blir det nog bra.

Det lite kula var att igår uppträdde Lill Lindfors på den scenen vi repade på idag å nu ska spela fyra föreställningar på - på de två dar som kommer. Musik ska byggas utav glädje, av glädje bygger man musik... var det väl hon sjöng...!

Lite gym på det och sen sushi - fick 13 bitar fast jag beställde 10! Återigen ett kul möte, vi började prata å han som hade stället är från algeriet å vi pratade lite franska å han tyckte jag var så trevlig, alla norrmän bara betalar å går, från sverige är man trevligare, öppnare... menade han, jag vet inte men jag är nog rätt öppen iaf men har ej tänkt så mye på om norrmännen inte är det... men jaja det var hans uppfattning iaf. 
Spelade lite kortspel med Martha i receptionen.
Druckit massa äppeljuice - de har en typ mixer som är helt suverän, man bara stoppar i äpplen eller andra frukter å ut kommer det ren äppelsaft så att säga, kanongott å fräscht å säkert nyttigt (frånsett hur besprutade de nu är...) Nån sån sorts köksmixer eller vad det heter ska jag önska mig i julklapp som man kan göra smoothies å fruktdrycker o.s.v. Heter det blender på engelska...?

Dagens låt: Irene Cara - What A Feeling 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0