Hildringstimen

var jag å såg ikväll. Akershus teater i Asker kulturhus med Sven Nordin i huvudrollen som Erik Bye. Norsk författare, journalist, poet, låtskrivare - han gjorde mye ting. En musikteaterdansföreställning. Många fina låtar. Var dock väldans trött så hamna lite i koma mitt i föreställningen men de var duktiga utövarna, jäklars, bra på både att dansa å sjunga å spela. Bra föreställning, ganska konventionell uppsättning men som sagt duktiga skådisar å dansare å sångare. Fem st. på scenen.

På dan var jag med michael igen, vi tog en tur nere på operan, vandrade, pratade teater, vad vi vill göra i framtiden. Sen lyckades vi få komma in å se hur operan ser ut, liten rundvisning, det var coolt, den tar 1400 st. Där vill jag spela! Inspirerande var det att se det. Tänk va - göra nåt med massa folk på scenen, magiskt, storslaget.

Imorrn selskapet igen!

Ser på sen kväll fra nydalen å parodi på villa paradise - grymt kul!

Dagens låt: Hildringstimen - musiken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0