Wow... en uggla!

Idag föll den första snön... gick längs perrongen i Drammen i väntan på tåget in till Oslo och jo... nog var det ett tunt tunt lager puder som låg där... vackert.

I Rasmus så spelar jag bl.a. en ko i en kort scen som Rasmus träffar på å mjölkar under sin flykt från barnhemmet. Jag ställer mig bredbent och "muuuar" högt å slickar mig om munnen å tuggar å försöker så gott jag kan efterlikna å spela en ko.
Idag på den andre föreställningen skrattade barnen högt när kon kom... ett barn reagerade som de andra å hajjade till å skrattade som alla andra men sa sen: "Wow...! En uggla!"
Ja... här spelar man teater å märker vad vissa saker man försöker föreställa ter sig ut. Något helt annat! Iallafall för den pojken på 6 år...! Helt underbart! Skrattade högt efteråt när Bosse berättade det. Fantasi är bra å ha!

Åt middag på Mogador på lökka - lammgryta - gott lamm.

Imorrn kommer Bodil Palm från Folkets hus å parker i Stockholm å ser föreställningen!

Dagens låt: Neil Young - Heart of gold

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka T imorrn. Ska spela lite Neil Y nu./Kram Pappa

2011-11-18 @ 17:37:45
Postat av: Anonym

Hoppsan det var ju idag!

2011-11-18 @ 17:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0