Verkligheten øvertræffar dikten

Verkligheten kom å knackade på.
Blev berørd.
På en skola vi spelade på nyligen sa en lærare såhær till mig efteråt: "Ni ser pojken dær som vill hjælpa er å rigga ihop... han ÆR Rasmus..."
Det handlade alltså om ett barn som ær førældraløst och bott på barnhem å som nu ær på væg in i en ny familj. De var lite oroliga før hur han skulle reagera nær han såg min førestællning men det gick fint. Han føljde med. Han vet ju om detta så mycket mer æn alla andra små i hans ålder, han kænner igen sig.
Och så øvertræffar Verkligheten dikten, som så många gånger førr.
Mycket fina førestællningar i fredags, otroligt varma applåder efter som gjorde mig næstan tårøgd. Stolt.
Blev hembjuden till Bosse å familj på tacos sen på fredagen, umgicks me barnen. Sov øver dær.
Trøg lørdag, tog två øl ute på revolver å mono. Bra musik som djn spelade.
Idag førsta advent, tog en promenad i ekeberg, 15 min me trikken fr oslo s. Åt tre-rætters på ekeberg restaurang - fin restaurang. Huvudrætten var en nedtur men førrætten å desserten var fantastiskt goda!
Væntans tider - bror bengt å pea ska bli pappor alldeles snart. Jag ska bli farbror, spænnande ær førnamnet!
1a advent ja... i sthlm hade de idag surf-SM!!!
Dagens låt: Brainpool - Bandstarter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0