"Jag böjjer mig i stövet"

Så sa en kvinnlig lärare till mig efter den enda föreställningen vi hade idag - på hillestad skole. Alltså "Jag böjjer mig ner i dammet för dig"... hon tyckte det var helt fantastiskt, hon kom in en bit efteråt. Hjärtevärmande å höra! gav henne en kram. Det gick mycket bra idag. Fick skriva autografer igen till elever, fina långa innerliga applåder efteråt. Nöjd. Mycket nöjd.
Vi hade finbesök från huvudstan, stockholm, Bodil - chef för folkets hus å parker hade flugit till oslo igår å kom å såg föreställningen, de är intresserade av att ta ut den på turné i sverige! Men först må jag få rättigheterna... eller få, det kostar. Hon tyckte den var "kjempegott" som hon sa - skämt åsido - hon gillade det.

Ännu gladare blev jag när jag kom till hotellet och frågade om min kostym hade kommit - NEJ - det hade den inte... aaarrrrggghhhh.... MEN - sen träffade jag på en av cheferna på hotellet, hon gick in å kollade igen på kontoret å hittade den lilla avin.... som hade kommit i torsdags (!) som man må ha för å hämta ut paketet på posten - 100 meter från hotellet...!!! Hurra! Hämtade ut den! TACK mamma å pappa - ni är så snälla! Kostymen ska jag ha imorrn lördag på Lisebeths 30års fest. Blir kul.

Slöade på rummet hela kvällen. Såg what happens in vegas - småkul å slutet av public enemies. Nu sova, kalastrött.

Dagens låt. Foo Fighters - Walk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0