I en källare i Svelvik

Ny kommun idag - SVELVIK!

Gick finfint i en källarlokal på Ebbestad skola vi var på idag. De ville först att vi skulle spela i den stora handbollshallen men när jag ringer skolorna en vecka innan frågade jag då om det fanns ett mindre rum på skolan där rasmus kunde passa in och där publiken får plats. Och jag är glad att jag stod på mig för det blev verkligen så mycket bättre och koseligare stämning, intimare - i en källarlokal en en megastor hall... ja det säger väl sig själv...! Så det blev lite plocka runt alla stolar å bänkar å scen men vi fick bra plats. Bosse fick dock sätta sig på andra sidan scenen med musiken - för att vi skulle få bättre plats - men det funka. Lite lite annorlunda dock - nån gång tänkte jag under spelets gång... men vart är han - här ska han ju vara... eftersom jag alltid ser/anar han i ögonvrån på "rätt" sida annars...

Var till musikbutiken igen å bytte stativ - bosse ville ha ett annat. Köpte plektrum till han oxo. Pt - träning på det å sen stor pastaportion vid oslo s med massa parmesan.

Nu sova!

Dagens låt: TSOOL - Thrill Me. - igen, den fastna...  
med den underbara textraden:
Less is more, more or less they say.
BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0