Det är inga fönster här inne

Onsdag. Två föreställningar med flytt. Den förste kl 9. När vi går utanför gymsalen letandes efter en dörr in ser jag in genom några fönster in i gymsalen å säger: "Bra, det är inga fönster här inne..." Näe... inga fler än dom jag ser in igenom... det värsta är att jag kan inte bara skylla på den arla morgonstunden...

Bra föreställningar och väldigt fina flinke duktiga kulturverter i 5e, 6e å 7e klass på båda skolorna! Tusen takk!

På kvällen körd jag lite gym - PT kom aldrig.

Sen var det systuga - sydde upp mina gamla röda byxor till nya rasmusbyxor - de gamla börjar bli slitna i baken... Blev nog rätt bra, kanske använder dom imorgon. Tog en fotbollsmatch att sy - såg Zlatans Milan mot Barcelona, 2-3.

Dagens låt: Oasis - Live Forever 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0