100 autografer

Två spelningar på Kleiverud skole idag. Gick bra, fick jobba lite mer för det idag. Väldigt fint bemötande på skolan. Sådärbra akustik i gymsalen. Fina kulturvärdar i 6e å 7e klass å Hege kulturkontakt.

Ibland blir jag bara så trött på min egen röst... pratar så mycket i föreställningen så efter vill jag bara vara tyst. Fick en tupp i halsen på fröken hök idag på andra förest.! Blev lite falsett...

Men det är ett gott betyg efteråt när hur många elever som helst vill ha hur många autografer som helst..! Det var inte 100 men det kändes som det.
Fint å otroligt sött när de minsta på 6 år kommer å säger:

elev - jag vill oxo ha autograf!
jag - Ja, men då behöver du penna å papper.
(oförstående blick från eleven)
jag - Vet du vad autograf är för nåt?
elev - nej.

Fantastiskt. De ser att några vill ha eller hör det och vill ha det, men alla vet ej vad det är. Vart med om det i kristiansund en gång oxo för nåt år sen. Väldigt sött å roligt.

På em tränade jag med PT igen på hotellet - gruppträning men det var bara en till så det blir ju som PT - gratis. Magnus heter han som pushar - väldigt bra. Han ville jag skulle komma imorrn igen så jag ska försöka.

Sett på England - Sverige nu. 1-0 till England. Ääähhh...

Dagens låt: Foo Fighters - February Stars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0