Löpning å röstning

Sprang 8 km me bror Bengt idag i Skatås. Gick bra till en början men sen... efter halva sträckan var det som nån slog in två bultar i mina knän... gjorde skitont, bet ihop å sprang på. 52 min på 8 km. Sådärbra. Värre är att nu på kvällen gör det skitont, kunde ej gå i trappor vid frölunda torg å nu gör det ont bara jag går vanligt, rakt fram... känns inget bra. Köpte stödstrumpa på apoteket. Får se om jag får använda den imorrn direkt.
Göteborgsvarvet känns ganska avlägset just nu tyvärr... å då sprang vi ändå i skogen å inte på asfalt...

Vart å röstat i landstingsvalet i GBG. Det blev ju omgjort för nåt blev fel förra gången. Röstade som jag alltid gjort. Då har man gjort sin medborgerliga plikt.

Nu packa å mat. Imorrn drar jag me tåg till norge å rep av selskap å ringaren inför markedet i sandefjord!

Dagens låt: Survivor - Eye of the tiger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0