The Ringer å Tjörn

Första bilden från Ringaren i Notre-Dame. Mitt å Bosses nya projekt. Under repetition ff.
Idag spelade vi två föreställningar av katten på tjörn, akvarellmuséet. GBGturnén är igång! Gick otroligt fint. Små barn, ner till 4 år å vi tog det väldigt lugnt å la ner tempo och blev lite tydligare i tex rapphönsrappen för att de ska hänga med. Samtidigt får man inte bli för långsam för att förlora publiken å nerven så det är en fin balansgång.
Nu är jag nyklippt, kort å färgat hår - kopparrött igen. ;-)
En öl å persisk mat ute me pia å bosse.
Imorrn min gamla arbetsplats - östra sjukhuset.

Dagens låt: Bruno Mars - Just the way you are. Spelades hos frisören. Jasmina - hon som klippte mig gillade den å jag håller med - en rätt skön låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0