Mail och bad

Idag jobbade jag på fm med mail till norge, mycket kontrakt och bestämmande av datum för rasmusturné nästa skolår - 2011/2012. Mycket tid framför datorn.
Skönt därför igår att springa 38 min. Å idag åkte jag till valhallabadet i gbg å simmade 500 meter och bastade å sen min favorit - BUBBELPOOL! Det är så skönt för kroppen, försöker söka upp strålarna å få dom på ömma ställen på tex ryggen eller armbågen, när jag blir rik och oberömd (som jag brukar säga) så ska jag ha en bubbelpool hemma där jag bor. Så det så.
Nu softar jag hemma framför slutspelshockeyn efter att ha pratat med Paris - min vän Thomas Degas och hans döttrar Louise och Swann. Jag är gudfar för Swann, fint å höra dom säga hej! Eller salut.

Imorrn blir det återigen att ringa å mailas med norge - det ser ut att bli mycket - väldigt mycket jobb i norge i höst... och i vår!

Dagens låt: Lady Gaga - Poker face.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0