Inköp, födelsedag å biljard

Nu har jag införskaffat längdskidsväska så nu blire längdskidor med till Telemark i nästa vecka, vi ska bl.a. bo på några högfjällshotell som ska ha fina spår. Hoppas det inte hinner smälta bort!
En massageapparat är oxo inköpt - för ömma muskler, kommer nog behövas användas.

Firat min mamma som fyllt år med att bjuda hon å pappa på grekisk lunch. Trevligt.

Hängt med min bror Bengt och spelat biljard och ätit sushi. Oxo trevligt. Jag vann i biljarden :-) Viktigt.
Alltså... "hängt"... vi pratade om det - det sa vi ju aldrig när vi var små i Toftbyn. "Ska vi vara" eller möjligen det kortare "ska vi va" - sa vi då.
Eller ses, träffas... Att hänga är ett 2000-tals uttryck... jag känner mig gammal ibland.

Solen skiner starkt utanför mitt fönster på frölunda torg - våren är på G! eller gång som vi sa... ;-)

Tillbaka till telefonen å samtal med skolor inför nästa och nästnästa vecka med rasmus...

Dagens låt: Mando Diao - Dance with somebody (akustisk version)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0