Gbg-Luleå-Boden-Gbg på två dar

Sådär, hemma i Gbg igen efter miniturné i norrland, spelade katten i lule 2 ggr å en föreställning i boden. Gick mycket mycket bra. Är glad å stolt. Stolt för jag å bosse hade inte spelat den på 10 månader å pia inte på ett å ett halvt år (!) å vi gjorde ändå ett mycket gott arbete. Föreställningen sitter ff mycket bra under huden. Visst var man lite småpirrig eftersom man ej spelat den på väldigt länge men när vi kom igång så märkte man ju att kroppen känner igen föreställningen.
En intressant sak som hände var att nån liten detalj som man inte kom ihåg på repet innan föll på plats å satt när man spelade själva föreställningen för publiken. Det skedde ju då verkligen i nuet å blev på sätt å vis då mer på riktigt... liksom.
Sen må jag säga att det var riktigt kul att spela katten igen. I stunder har jag vart trött på den efter att ha spelat den så mycket men nu efter lite vila så var det riktigt sköj å leka med den igen. Å publiken var med å på. Mycket publik - 160, 180 å 200 på de tre!

Nu blir det kontorsjobbing i några dar, förhoppningsvis träna oxo, nästa vecka ska vi spela katten hela veckan i GBG - det ska bli kul!

Rasmus säljer just nu gaaaalet bra, helt sjukt, Vestfold vill ha 2 månader!!! Fantastiskt.

Dagen har precis startat men dagens låt får bli en jag bara läste om imorse i tidningen: REM - At my most beautiful. Väldigt fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0