Avslutning i Frölunda

Sådär, satellitfestivalen är över, vi avslutade idag med två föreställningar på frölunda kulturhus, precis där jag bor. Kunde gå till jobbet vilket var en rätt skön känsla.

Å skön känsla kan man verkligen säga att det var på de två föreställningarna idag!
Den första gick fint, mamma å pappa var där och Louise. Sex st. rullstolar på plats med utvecklingsstörda ungdomar, de var engagerade och lät mycket vilket ju oftast är ett tecken på att de gillar det - samtidigt höll det här på att bli lite för högljutt, nån i publiken började störa sig på det men det blev lugnare efterhand.
Den andre gick... tja... ännu bättre! Det var en kalasstämning i publiken, otroligt mycket skratt från vuxna och barn, skön känsla helt enkelt och finfina kommentarer efteråt. Faster Marianne och Sven-Olof var där, likaså min goda vän Lars med sin tjej.

Alla man känner som kommer å ser på - återigen - det värmer oerhört och betyder mycket för mig. Tacksam.

Lyckokänsla å spela idag, det var sån GO stämning. Och jag slås ff av den koncentrationen och tystnaden som blir mot slutet när det blir spännande. Vi har lyckats där. Verkligen. Ja med hela föreställningen.
Hela producentbyrån var där med Anna, Malin, Dag, m.fl. Tack till dom och all publik under veckan och till mina medspelare Bo å Pia.

Igår i mölnlycke blev mästerkatten filmad å sen blev jag intervjuad för web-tv... lite nervöst men kul oxo. Får se hur det blir när det är klart.
Vi har fått väldans mycket fin å bra kritik och flera uppköpare av barnteater har visat intresse så det kan kanske bli av mer turné i GBG med omnejd - kanske redan till sommaren!

Dagens låt: Ozzy Osbourne - Mama, i´m coming home.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0