Afterwork-Impro och packar väskan igen...

I fredags hade vi i gbgimpro afterworkimpro igen på redbergsteatern!
Jag å min bror Bengt höll i det och det vart en mycket rolig kväll med glada skratt och väldans go stämning. Många som aldrig vart där innan som hade det möcke trevligt!

Tyvärr har jag blitt sjuk nu, kom smygandes i torsdags, hostar å lite feber... å idag ska jag packa väskorna för om fem timmar går bussen västerut igen till Norge. Inom loppet av 2 och en halv uka ska jag turnera med rasmus i telemark två uker, repa å spela en provföreställning av ringaren å avsluta med att lira utdrag två ggr ur i sitt eget selskap på akershus kulturtorg i lilleström... så lite dålig tajming med att vara sjuk... har inte vart det på aslänge så... just nu mår jag inte alls tipptopp, får ta det så lugnt jag kan idag å hoppas det är lite bättre imorgon när jag ska stå på scen kl 09:45.

Fylket Vest-Agder har nu också hört av sig och vill ha tre ukers turné nästa läsår...!
Helt sjukt, får se hur jag gör nu, skolåret är nästan helt uppbokat och det lilla lediga jag har så är Bosse ändå uppbokad så antingen får jag ta å repa in en ny musiker eller som jag tror jag själv föredrar föreslå nästa skolår igen - 2012/2013...! Ska klura lite på det. 

Nu packa!

Dagens låt: Håkan Hellström - Inte skyldig nån nåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0