Lekfull Romeo och Julia

Två fina föreställningar idag i Tönsberg på två olika skolor, gick kjempebra! Den andre i en liten lokal där bo fick sitta på andra sidan, gick finfint!

På em var jag till cannibal casting å skrev in mig igen - de har haft datastrul.

På kvällen var jag på NISS - teaterskola å såg teater2ornas Romeo och Julia - regi av Aksel-Otto Bull som jag känner lite. Han är fd teaterchef för nationalscenen-nånting-teater i Bergen men jobbar nu med teaterstudenter. En mycket lekfull kul uppsättning, lite ojämn som skoluppsättningar nästan alltid är men med några härligt uppfriskande unga skådisar. Lekfull är ordet ikväll. Bra.

Dagens låt: Ac/Dc - Rock n roll aint noise pollution

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0