Cash-hunting!

Idag spelade vi en föreställning, den sista i Vest-Agder detta året. Gick fint och vi fick mycket bra kritik efteråt, kul!

Efteråt hade vi gott om tid att styra vår kosa till fylket Vestfold där vi nu har inkvarterat oss på Thon Hotel vid bryggan här i Tönsberg.

På vår resa till Tönsberg stannade vi lite här och där längs vägen för att leta cash! Inte pengar och inte Johnny... utan allt från stora plastburkar (sådana man har mat i) till små magneter med en rulle papper inuti som man skriver sitt namn och datum som bevis på att man funnit den. Som ett mordent skattletande kan man säga. Man får ibland också uppleva fin natur, utsiktsplatser, speciella ställen som fina gamla kyrkor och andra sevärdheter, m.m. Casharna finner man via koordinater via gps:en på (i dessa fall) Bosses mobil.
Bosse har blivit fullständigt uppslukad av detta fenomen och vill ta mer eller mindre alla cash... jag hänger mest på men tycker det är kul! Det är en go känsla av att man lyckats när man finner en cash!

Idag fick jag också ett skrattanfall så jag grät i bilen, tror jag aldrig skrattat så mycket, magen fick jobba... vi diskuterade nåt som vi brukar å det blev så invecklat å absurdt att vi båda skratta tills vi grät. Härligt.

Indisk mat på kvällen och nu är det sova som gäller. Två föreställningar väntar i Vestfold imorrn!

Dagens låt: Fläskkvartetten - Ögat sover nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0