Kært nytt återseende... igen!

Så var jag tillbaka i Norge og Ås. Bloggar från familjen Wold Platzacks dator - dærav norska tecken.
Kært nytt återseende på många sætt. Dels Ringaren i Notre-Dame som vi kørde igen idag jag å Bosse. Två genomdrag blev det. Gick førvånansvært bra ændå. Klart, lite stolpigt å osmidigt å repliktapp hær å dær men helt okej. Vi har ju drabbats av lite teknikerbortfall till markedet om en dryg vecka, båda de två som vi lært upp som tekniker har tyværr fått førhinder så vi... ska løsa det ændå! :-) Henriette å Torgunn ska nog rycka in å hjælpa till.

Sen oxo fint å træffa familjen igen...! Ja det ær ju så, man ær en del av denna familj på ett sætt. Torgunn sa på sin 35års fest att jag var som en del av familjen.
Jag och Tiril har kommit næra varann, det går inte å va ledsen i hennes nærvaro, hon gør hårdrockstecknet å ær allmænt charmig, man ler. Hon kommer å vill sitta i knæt å leka å såklart prata om drakar!!!
Å Oskar oxo såklart, han ær cool å duktig på sudoku!

Nu ska jag sova, trøtt efter en lång dag me lite sømn, afterworkimpron igår var vældans kul å det blev lite festaktigt efteråt me ett glas vin å sång å lek.

Dagens låt: Bob Marley - No woman no cry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0