Söndag

Igår lördag repade jag fugan lite grann, försökte nöta in några passager jag har haft svårt för, getting there, gettin there... långsamt. Och del två också - mitt solo där.

Sen in till Oslo och fest med Thea och hennes vänner efter Orientaföreställningen. Egyptisk musiker som var cool som spelade, ömsom rikgit bra och coolt, ömsom lite långa låtar. Sen gick vi vidare till Tilt - en bar i Grunerlökka. Trevligt folk i selskapet.

Idag en klassisk söndag, lite småseg, spist frukost sent, kl är 13:14 och jag sitter vid ovnen som värmer skönt, veden glöder och brinner. Ser på slalom via nrks nät-tv. Ska kanske se Ice Age 3 sen på dvd och repa fugan igen tänkte jag...

Imorrn tar vi oss in i Asker Kulturhus - ska bli spännande! FEM dagar kvar till PREMIÄR!

Dagens låt: Foo Fighters - Monkey Wrench

Kommentarer
Postat av: sandra

Yeah!

2010-11-15 @ 10:00:30
URL: http://findran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0