Premiär.

Så... pustar ut. Premiären avklarad i torsdags inför ca 150 pers i Asker kulturhus. Det gick bra. Var lite tom efter och visste inte hur det gått, hörde knappt publiken och såg dom inte så fick ingen jättekänsla... mamma och pappa var där vilket värmde mycket, väldigt kul att de kom! Var väldigt nervös innan och försökte koncentrera mig mycket. Efter ett tag och efter att ha pratat med vänner och publik så kändes det bättre. Blev några glas cava efter för att fira. Många fina kommentarer från folk. Tack. Värmer.

Dan efter - fredagen - spelade vi andra föreställningen kl 12 - det skulle vart en skolföreställning men skolan ställde in så vi körde en gratis föreställning för ca 15 st... men det gick bra.

I sitt eget selskap är en unik föreställning, den blandar dans, teater, mycket rörelser, den är konkret, abstrakt, den handlar om komik, ensamhet, skörbarhet. Jag känner att den griper om så mycket. Och mycket musik och ljud.
Känner mig nöjd. Och lite vilsen samtidigt. Men det känns skönt.

Lång premiärfest på fredagen, kom hem kl 5 på morgonen med nattbuss från Oslo. Jag och regissör Torgunn tog den ihop och vi var hyfsat trötta då... vi dansade natten lång på ett uteställe. Det var kul!
Igår lördag var det en lugn dag framför ovnen, gjode icke många knop... nu söndag - ligger i sängen å kollar på lägndskidor på nrks nätsändning. Hejja sverige! Blir väl en söndagspromenad sen tänkte jag i vintervädret. Kroppen är rätt trött.

Dagens låt: Caesars Palace - Crackin´ Up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0