Idag var en sån där dag...

...när allt inte var på topp og det mesta går fel. Humöret var inte helt bra, jag ramlade och slog i knät rätt rejält på repet, fick lägga mig med ispåse och som inte det vore nog så... drog jag av skosnöret när jag skulle knyta scenskorna... jaja... dagens i-lands-problem... men ändå.
Bosse såg ett genomdrag - vi försöker göra ett varje dag nu - och han tyckte det var bra.
I sitt eget selskap rymmer så mycket nu, komik, stora känslor, ensamhet, mänsklighet.
Det är mycket att greppa och samtidigt gäller det att lita på sig själv, att bara vara kan vara gott nog, lugnt, stilla, vila i tex ensamheten på scen...

Settlers på kvällen med bröderna online - kul!
Broder Pea fick revansch på mig sen förra gången då jag vann. Spännande var det, kom 2a, sen Bengt og sen Erik.

Imorrn NYA FRISKA TAG - då jäklars, in i jobbet med liv å lust å hör sen! :-)

Dagens låt: Hela Selskapet-scoret av Gisle Kverndokk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0