Genrep

Genrep idag av I sitt eget selskap för två besökare... plus Thor-gun, Gisle och de närmaste stående produktionen... Det gick bra. Ett utspilt glas i början gjorde det lite vått på scen men ingen större fara, ska ha en trasa i fickan imorrn ifall ifall - får jag improvisera in att torka golvet isåfall. "Det klarar du" sa Torgunn till mig! :-)
Men jag ska börja med att inte knuffa till Martha så hårt så blir det nog bättre plus lite byte av hand med glaset så...

Det börjar kännas bra, idag körde jag utan linser och det gick ok så det blir det imorrn, linserna klibbar alldeles för mycket och jag vill känna en större frihet så det blir "in the dark" imorrn... typ. Nä men jag hittar ändå på scen...
Besökarna idag på genrepet tyckte det var riktigt bra, spännande och att de inte sett det här förrut, de blev indragna i föreställningen sa de.

Ska bli kul imorrn! Mamma å Pappa kommer från Sverige och Göteborg och tittar så det är ju kul förståss!

Nu lite mat, karbonader... me lingonsylt... mmm...!

Dagens låt: The Bangles - Eternal Flame.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0