Asker Kulturhus

Så... dan före dan före dopparedan...

Nu har vi vart på Asker Kulturhus i två dagar. Igår bara ljusjobb och idag repade vi för första gången på scenen och gjorde vårt första småkaotiska genomdrag.

Det gick okej men det är mycket att anpassa sig efter, för det första större yta, allt är större och jag kan inte hjälpa att jag känner mig lite liten på den stora häftiga scenen, salongen tar ca 400...!
Allt ljus och när det sen blir helt svart gör att vi tappar balansen oxo, inget att fästa ögonen vid, det tar lite tid att vänja sig - är det nog med tid...?!
Det är en stor cool scen.
Sen ändrar vi ff i föreställningen, hela andra delens start ändrade vi igår så vissa grejer hinner vi ju knappt alls öva in... vi har ett genomdrag till på oss - genrepet imorrn.
Jag övar hemma ikväll med hela föreställningen - mest andra delen - mitt solo där som jag behöver känna in mig på med musiken men oxo med mina vänner imorrn.
Och sen repar jag fugan - avslutande femte delen...!

Sliter lite med om jag ska linser eller inte - just nu känns det som jag inte ska ha det - ska testa imorrn och repa helt utan (att se nåt... ;-))... har aldrig vart bekväm med det, använde idag men mina ögon blir supertorra och irriterade och det känns som de klibbar och jag vill bara stänga dom så... imorrn goes nothing...! Får vi se hur det blir med balansen...

Lisbeth i selskapet hade bursdag idag - Grattis! Gratulerer med dagen!

Dagens låt: Tom Petty - Free Fallin´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0