Tillbaka på brottsplatsen...

Måndag - och vi startade Rasmusturnén i Sandefjord med två spelningar på två olika skolor. Hela veckan ser ut sådan att det är flytt hela tiden + att vi ska vissa kvällar spela i Larvik på äldrecenter för gamlingarna! Finfint och väldigt spännande - ser fram emot med spänning hur de äldre ska motta rasmus...!
Det gick bra idag även om det kanske var en viss måndags-seg-känsla för mig som infann sig - men det gick fint! Lite olika reaktioner från Stads-skolan till skolan lite mer utanför. De var fint med - barnen.
Jag har väl höga krav på mig själv, väldigt höga ibland och vill så mycket å det är inte alltid man orkar koncentrera sig precis som man vill. - Ja va skönt, då är du oxo människa - som Bosse sa...! :-)
Bosse spelar jättefin musik i rasmus!

2007 startade vi den stora Mästerkattsturnén i just Sandefjord. Och på just det hotellet vi nu bor på - Atlantic, mitt i byn - där bodde vi oxo 2007! Satt i frukostsalen och fick en liten deja-vu-känsla över mig och på em när vi tränade i träningslokalen på hotellet så var det samma rum, samma munkholmsöl (alkoholfritt, gott) stod i kylen gratis till förfriskning och vi gick in i den (nybyggda sen vi var där) bastun med utsikt över sandefjords vackra kyrka! Häftig känsla. Det börjar om liksom...

Blåskjellsuppe och sashimi på restaurang Smak. Gott. Å sen en tur till kino - bio - men vi gick inte - hitta inget roligt att se. Lite mer mat på rummet, de serverar kvällsbuffé på hotellet. Och sen lite kontorsjobb och chatt på FB med kul kompis.

Dagens låt: Dire Straits - Walk of life. En klassiker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0