3 förest. på en dag!

Igår spelade jag tre förest. på en dag på samma skola. Samma som i fredags med tillresande skolor. Gick väldigt fint och min taktik var att spara krafter så jag skulle orka å genomföra tre bra förest. och inte bränna ut mig direkt. Gick jättefint - publiken å kommunkontakten jättenöjda - å jag var inte så slut inför den siste, efter den siste fick jag lite ont i magen, kanske lite lite sömn i kombo med utmattning, som sven nylander - han kräktes ju alltid efter 400 m. häck-loppen av att han tog ut sig. Så farligt var det inte men sen på e.m. och kvällen blev jag totalt slut, kroppen kände av maratondagen. Somnade på magic mountain lodge (som otroligt nog hotellet hette vi bodde på) direkt vid kl 18, sov drygt en timme, såg lite tv å la mig igen senare.
 
Idag har vi spelat två förest. på en skola, trots extremt dåligt spelställe - mitt innanför huvudingången på skolan
med spring överallt under den förste förest. så gick det bra, jag bestämde mig för att inte irritera mig för mycket på det och fokuserade. Mycket nöjd med mig själv att jag klarade ha fokus på rätt saker. Kontakten på skolan var mycket bra å trevlig å insåg det dumma spelstället.
 
Nu tebax i tromsö! Vart ute å cyklat i en timme, 14 km. Till tromsös sydspets - bukta - och till tromsö museum. rejält svettig, har tatt en dusch å ska nu ut på stan å inhandla...
 
Dagens mat: BURGER KING!!! Vet redan nu att det kommer bli bra, ibland är man bara så sugen på en hamburgare å strips å cola å idag har jag ätit lite lunch å nu sportat så det ska bli så gött, softa på rummet med mat å kanske nån film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0