Ove och Sandviken!

Igår spelade vi i Sala för ca 60 st. Bl.a. var Ove Södereng på plats som jag och bosse gick med på wendelsberg 96-98! Mycket kul att träffa han igen! Han såg rasmus å efter tog vi en pizza ihop på stan å trevligt tjöt. Jag å Ove hängde mycket ihop på wendels - ett kärt minne å fint å se han igen. Vi är lite lika han å jag.
Föreställningen gick bra, mycket små barn i publiken men ändock bra.
 
Idag fridag i sandviken - stålmännens stad. Jag har vart ute på en entimmes promenad å pluggat text till projektet i tönsberg - åh baby som det heter. Fint väder, lite kallt men sol. Må få köpt mig ett par vantar känner jag. Nu blire lite jobb på hotellrummet å sen sushibuffé med allas våran sushilover: BO!!!
 
Dagens låt: TSOOL - In your veins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0