Norsjö och en av de finaste...

...föreställningarna jag spelat. Jo... det gick så jäkla bra, väldigt nöjd. Vi spelade utan myggor för ca 85 st i 5e och 6e klass. Oootrolig fin stämning, tyst där "det skulle vara tyst", skratt, hummanden, fint fint fint. Fina ungdomar och schyssta comments efteråt. En grabb trodde klickljudet jag gör för hökens skor gjordes av bosse...! Nä, det är jag som gör det, sa jag. Norrlänningar är goa. Säger inte mycket men man märker att de gillade det mycket! En äldre lärare på ca 60 år sa att det var hans älsklingshistoria från när han var liten å tyckte det var sååå bra!
 
Nu är vi i Piteå eller PITE som di säger här... ska vila lite nu å sen blire nog skellefteå - modo - hockeypremiär på sportpuben me galna (?!) pitebor/fans. Trött sen imorse, vakna kl 5 och vi hade ju tidig spelning idag i Norsjö = kl 9.
 
Dagens låt: Alice Cooper - Poison (bra låt, början är bäst)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0