LOFOTEN!!!

Så, då var vi på Lofoten. Vackert här förståss å samtidigt så blir jag inte lika överväldigad då vi ju vart i nordland i 2 veckor redan... men visst det är vackert. Idag stannade vi på väg till skolan å såg en hare!
Gick jättebra idag, första gick kanon, andra ok. En elev i kanske andra klass på väg ut såg på mig och sa: Det var den flotteste föreställningen jag sett! Och han log så gott.
En lärare som oxo var begeistrad.
Åkte en liten sight-seeing efter till Vikten - litet samhälle med skola med 17 elever på. Meningen att de skulle sett den andra förest. - men de är en kristen skola, kanske lite sluten å tackar nej till sånt.
Kultur kanske är farligt! Vem vet?!?!?!
Vackert. Det är ordet som kommer tillbaka. Vackert.
Lugn kväll, ska försöka sova tidigt, inte helt kry känner jag.
Dagens låt: Laleh - Some die young

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0