Som en robot

Idag har jag suttit å ringt skolor i Möre og romsdal som vi ska till de nästkommande to ukerna.
Man känner sig som en robot när man upprepar - hej jag heter anders å ringer för teaterföreställningen rasmus på luffen som..... - ja som en teater i sig. Men det är klart - de jag pratar med har ju inte hört det förrut - som en teater! Men man blir ju nästan trött på sig själv.
Kollar vart vi spelar (oftast gymsal), datum- og tidsuppgifter, att inte skolklockan ringer, mörkläggning-blendning på norsk, ev. bär- å rigghjälp, m.m. Ibland erbjuds kaffe å te å då beställer jag en av varje till mig å Bo.
Lite mer kontorsjobbing idag, ringt nåt samtal till hertz - bilhyrning och förberett hedmarkfaktura...
Lagade god lunch - kyckling å räkor i thaipastecoccos-sås med champinjoner å ris till. Mums.
Vart inne hela dan så det ska bli skönt å komma ut lite sen, ska på Mono å höra på band - The southern alps. Ska bli kul!
Dagens låt: Laleh - Some die young.
Vacker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0