Skola med egen backhoppningsbacke!

Idag spelade vi 2 st förest. på skolan i Trysil, 3 min. från hotellet. Skönt. Gick kalasbra! T.o.m. så bra att jag nyss här på kvällen fick ett sms på min telefon från en lärare som skrev: "vil bare takke for en imponerende forestilling i dag!" Första gången DET händer - att jag får sms från en lärare. Kul! Och coolt.
Skolan har egen lift på baksidan upp till flera små backhoppningsbackar! Inte illa! De är galna i vinteridrott i detta landet. Ja galna i idrott i stort. Ja... galna överhuvudtaget... :-) ...men så är de duktiga på idrott oxo. Nja... inte hockey!
Annars har vi repat lite det vi ska spela upp på lördag i stockholm på folkets hus å parkers utbudsdag - det blir spännande! Kanske får vi turnera i Sverige i sommar och i höst...!
Rösten är just nu... inte bra. Hes och sliter på scen... hoppas det blir bra till lördag iaf.
Nu softar vi på hotellrumet men ska snart gå ner i hotellets restaurang å spisa ÄLG! Det blir nog gött!
Dagens låt: Foo Fighters - Back & Forth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0