10 timmar bil och PIZZERIAN I ÖRSTA!!!

Sådär. Igår åkte vi 10 timmar bil fra OSLO till VOLDA! I vackra Möre og Romsdal! Med fjäll, vit-täckta vackra fjäll. Resan gick bra, vi lekte 20 frågor - gissa person och berätta massa roliga historier och lyssna på musik. Jag, Bosse och hans son Oskar.
Och så var vi framme vid Volda Turisthotell.
Idag måndag och de första två föreställningarna i Möre av Rasmus!!! Gått bra. Lite måndagskänsla på första men gick bra å andra gick jättebra, lite äldre elever å det passade mig bra, körde på lite tuffare å hade go improfeeling på några ställen. Gott. Nöjd. Flera lärare och några elever som prata kort med mig efteråt som gillade det. Kul!
På kvällen åkte vi å spela bowling i Örsta och efter det var vi på PIZZERIAN Bella Napoli i Örsta (bilden ovan)! Det är lite speciellt för för tre år sen - 2009... satt jag å Bosse på den samma pizzerian å pratade... vi snackade om rasmus och vi sa att: tänk om vi får turné åsså sitter vi här 2012... å NU GJORDE VI DET IKVÄLL!!! Sånt man tullar - skämtar om - men det blev verklighet...! Häftigt. Vi satt dock inte på samma stolar å bord men men... det var en kul, skum, som sagt häftig känsla.
Nu sova, imorrn upp tidigt å ta färja 6.25...
Dagens låt: The Bangles - Manic Monday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0