21 pers i Hunnebostrand!

Finfin intim spelning för 21 personer i hunnebostrand, vi körde omyggat igen, behövdes ju inte för så få och blir mycket bättre. Aya från wendelsberg kom å såg, väldigt kul! Var fler vuxna än barn där! Ett äldre norskt par vi lyckades locka från hotellet kom å de gillade det så mycket att de tog min mailadress å vill nog jag ska komma å spela i norge på ett bibliotek!
Otroligt fina kommentarer efter från de få som var där.
Det var en fin intim upplevelse för mig oxo, vi var några få som delade de där 45 minuterna, där å då, bara vi i hela världen. Jag, bosse å publiken.
Fint.
 
Så tog vi oss de fyra timmarna till motala där vi nu är på hotell statt... det är lördag å jag bor vägg i vägg med harrys å discot i stan... HÖÖÖÖÖG volym utanför mitt fönster, blir nog ingen sömn förrän seeent... inatt... jaja.
 
Dagens låt: E-Type - This Is The Way (ja de spelar låtar hela tiden men denna går just exakt nu när jag skriver detta...)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0