Vackra Narvik

I fredags skedde en grej som aldrig hänt. I slutet av den andra förest. hör jag ett plask... i slutsången förstår jag, märker vad som skett, känner lukten... ett barn har spytt...!!! Förest. gick fram till det otroligt bra tyckte jag men då blev jag lite okoncentrerad må jag säga, lärare började springa å så men men jag spelade på å gjorde helt rätt i det. 80 procent märkte ju inget å var inne i förest. å det var mot slutet så det hann ej börja lukta så mycket... stackars barn.
Idag måndag premiär i Narvik, gick bra. På den andra var det nån som ryckte ur sladden till ena ljuset så fick spela på typ halva scenen. Bosse tyckte jag löste det jättebra å det tyckte jag me. Lysande kan man säga...! Förmodligen en olyckshändelse bara.
På em har vi åkt slalom - fantastiskt vackert, fjäll me snö, sol - möter fjorden, vattnet. Vackert. Tatt mycke bilder.
Dagens låt: Ingenting - Halleluja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0