Ljust och glada plirande söta ansikten

Ingen blendning alls på frydenlund skola idag (vi är där imorrn oxo) - ljust å våra små effekter i förest. blir det inte mycket av då. För en gångs skull så såg jag en del ansiktsuttryck på både elever å lärare. Härligt må jag säga, fick bra självförtroende av det, så underbart med små ansikten som lyser av nyfikenhet, klurighet å skratt. Både barn och vuxna som ler. Härligt! Plirande små ögon - finns det ett sånt ord?! Det kändes iaf som sånna ögon som såg på mig, kula!
Härligt oxo med vuxna lärare som sitter med barna å ler å skrattar, det ger mycket! Både till mig å barnen! Fint!
Förest. gick kjempebra! Nöjd.
Goa komments efteråt, helt fantastiskt og kjempeflinke osv osv osv...!!!
Det värmer. Igen!
Lunch på fiskehallen och nu lite kontorsjobb, får vi se om det blir en springrunda sen eller vila.
Dagens låt: U2 - Ultra Violet (Light My Way). Baby baby baby light my way!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0