Battleship, Kändisspotting och bowling!

Battleship igår var bättre än jag trodde, en svag trea, ganska kul, mycket humor men för lång... som de flesta är.
I måndags när jag åkte slalom var det några ungar som skrek i backen: "Där är Rasmus!" - till mig. Vi vinkade till varann. Fick känna på kändisskapet, lite kul.
Gick kanonbra idag på första, 140 st (!!!) i ett litet klassrum! men alla fick plats, det var varmt å gick kalasbra, lärare å barn skratta högt. En av de bästa jag gjort.
Den andra gick ok, lite trött.
Sprang 12 km på kvällen på 1 tim å 18 min. Höll ett lågt tempo medvetet. Flera barn nu oxo som kände igen mig efter vägen.
Bowling på kvällen. Slog Bosse 161 - 144. Yes!
Dagens låt: Laleh - Vårens Första Dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0