Café Sör igår og koselig konsert på övergiven tågstation idag

Gick ut igår å tog några öl på väldigt mysiga Café Sör vid youngstorget. Spelar musik a la sticky fingers i gbg så det passade mig kjempebra!

Idag träffade jag Martha som nu ska vara med i I sitt eget selskap, vi tog en fika.
Sen åkte jag tåg ca 20 min norr om oslo till en övergiven tågstation i Sandermosen som är omgjord till litet mini-kulturhus där det var konsert! Caroline å Anette som var å såg selskapet i tisdags å som var med efter på födelsedagsmiddagen för torgunn som höll i det tillsammans med tre grabbar.
Otroligt mysigt å avslappnad stämning, bara 20 st i publiken men vi 20 delade nåt fint intimt som bara vi har vart med om... ingen annan kommer uppleva det lilla storslagna vackra vi fick höra å se! Långt ut i vildmarken (som det kändes som). Tåget stannar normalt inte men bara för detta stannade det på dit- å hemvägen...!!! 
Bl.a. gjorde två av guttarna en enormt snygg å cool version av en wild beast-låt. Plus en egen låt: red river.

Fika efter på Apoteket. Koseligt ställe, upptäcker oslo mer å mer.

Tidigt upp imorrn, rep heldag med martha å övriga selskapsgänget...! 

Dagens låt: Bon Jovi - It´s My Life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0