PT

Två föreställningar i Ski igen idag. Gick väldigt fint. Anne-Marthe (Gilles fru) var å såg på den andre - kulkul!

Sen på em var jag på gymet med PT - Personal trainer! Oh yeah. Det var... tufft. Shit va hårt å intensivt. Bra men jäklarns va trött jag blev. Det var bara jag å en till. Efteråt fick jag reda på att den första timmen vi var där var egentligen bara för de anställda på hotellet å den andre som jag hade tränat med var chefen för alla comforthotellen i norden (!!!). Lite coolt.

Middag på FRIDAY´S - riktig amerikansk kedja - åt god surf n turf - biff med frityrräkor å jack daniels-inspirerad sås.

Dagens låt: Foo Fighters - The Pretender (spelades högt på friday´s)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0