Vinterskrud

Norge ær nu i vinterskrud, snøn låg sådær læckert vackert juligt på træden nær jag från mitt tåg tittade ut genom fønstret på væg fra tønsberg till oslo... ænnu en dag passerad. Snø, juligt, som en vintersaga. Man bara væntar på att tomten ska titta fram bakom en snøbeklædd gran.
Två med flytt idag. Gick verkligen kjempebra idag! Som bosse sa efter den andre førestællningen: "Du hade dom". Ja, tack. Det hade jag. Kænner att jag kontrollerar rasmus bra. Har publikum i min hand, gasa på, roa ner, det ær hæftigt å en hæftig kænsla att kunna leka med førestællningen dær å då, i nuet vara dær, levande. Dert ær væl det allt handlar om.
Har lite ont i halsen nu å hostar... hoppas hoppas jag inte blir sjuk, vill vara frisk, hoppade pt-træningen idag, ska førsøka gå å lægga mig tidigt nu!
Dagens låt: The Ark - It takes a fool to remain sane. Så sant. Så sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0