Och det snöade...

...vackert när jag kl 22 ikväll gick ut från det andre teatret efter en kul improkväll med improsinane. Det kändes sådär juligt, vit snö, flingor som dalade ner mot marken, över mig, på mitt ansikte.

Två föreställningar idag på samma skola. Gick väldigt fint! Den andre bäst tycker jag. Otroligt bra fin koncentration från både mig å publikum. Tre fylkeskontakter var å såg å bjöd på fiskesuppe på bryggen i tönsberg efter. Gott!

Tränade med PTn Magnus - väldigt bra å kul idag och begav mig sen upp till det andre teatret.

...när jag sen kom ner till oslo s med trikken och började gå karl johan upp till burger king för att införskaffa två crispy chicken burgers så var det vita vackra snöfallet förvandlat till... slask.

Dagens låt: Jingle bells.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0