Packar mitt pick å pack

Så... inte skrivit på några dar nu, haft fullt upp me showbox. Festivalspelningen av I sitt eget selskap gick kjempefint tyckte vi alla! Lillesalen spelade vi i med plats för ca 70 st. Vi kom nära publiken och inte som i Asker där det kändes som de satt 5 km bort. Mycket fin go känsla var det, härliga publikreaktioner och varma applåder. Lite fest efteråt med trevliga fylkesmänniskor från runt om i Norge.

Igår lördag spelade jag og Bosse en offentlig föreställning av Rasmus på Midtgard i Ås för 33 pers. Gick otroligt bra! Jag storkoste mig på scen och det var en varm go känsla i rummet mellan mig och publiken! Underbart. Och fina reaktioner och kommentarer efteråt.
Så här sa Gisle Kverndokk:

Gratulerer, Anders, med en fantastisk "Rasmus på loffen"! Det var en varm, morsom og virkelig rørende forestilling! Lykke til videre! Dette må alle se!


Väldigt kul! Tusen tack till alla som kom! Det och alla orden värmer.

Nu söndagkväll har jag packat allt mitt pick å pack, dammsugit mitt rum i den lilla röda stugan och ska flytta ut och från Ås efter lite drygt två månader. Jag å Bosse drar till Sandefjord ikväll för turné med Rasmus nu i en och en halv vecka. 18 föreställningar på 7 jobbdar väntar! Rock n roll! Intensivt!

Följ turnén här på bloggen!

Dagens låt: Håkan Hellström - Man måste dö några gånger innan man kan leva. Alltid. Jo, nog är det så... fantastisk låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0